ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΤΟΥ Δ. Σ. ΑΝΔΡΕΑ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΕ ΤΟΝ Γ. ΚΑΠΕΝΤΖΩΝΗ
Ο « Καλλικράτης» μας έφερε μπροστά σε μια νέα αυτοδιοικητική πραγματικότητα. Το νέο κύμα αλλαγών και μεταρρυθμίσεων που έρχονται ανοίγουν πλέον άλλους ορίζοντες και διαγράφουν νέες προοπτικές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Οι νέες αρμοδιότητες που μεταβιβάζονται στους Δήμους, ο νέος σχεδιασμός και η νέα οργάνωση σε ένα ευρύτερο περιβάλλον δημιουργεί την ανάγκη ενός νέου μοντέλου διοίκησης ικανού να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες σχεδιασμού και υλοποίησης νέων πολιτικών σε τοπικό επίπεδο. Για να γίνει όμως εφικτό αυτό θα χρειαστεί να απαλλαγούμε από πρακτικές και αγκυλώσεις του παρελθόντος και όλοι μαζί, χωρίς χρωματικές προκαταλήψεις και προαπαιτούμενα να στρατευθούμε σε μια προσπάθεια που θα έχει την ίδια αφετηρία αλλά και τον ίδιο στόχο, το συμφέρον του τόπου μας.
Όπλο σε μια τέτοια προσπάθεια θα πρέπει να είναι οι ιδέες , η γνώση στην αυτοδιοικητική λειτουργία, η πείρα, ο σχεδιασμός, η οργάνωση, αποφασιστικότητα και προπαντός η αποτελεσματικότητα.
Πεποίθηση μου είναι ότι καλό είναι να προκύψει για τον τόπο μας αυτό θα έλθει από ένα ανεξάρτητο σχηματισμό μέσα στον οποίο θα χωράει όλο το υγιές και παραγωγικό ανθρώπινο δυναμικό του τόπου μας, το οποίο θα θέσει νέες υγιείς βάσεις στηριζόμενες στη δημοκρατία, στη διαφάνεια και στην ορθολογική λειτουργία και διαχείριση τόσο του οικονομικού τομέα όσο και της καθημερινότητας. Η θέση μου αυτή δεν είναι σημερινή και το γνωρίζουν κάλλιστα οι συμπολίτες μου.
Εκτίμησή μου είναι ότι κάτω από τις συγκεκριμένες σημερινές συγκυρίες ο συνδυασμός που πληρεί όλες τις προϋποθέσεις να ανταποκριθεί στα κελεύσματα των καιρών και να αναπτερώσει την ελπίδα για ένα καλλίτερο αύριο για τον τόπο μας, είναι αυτός που ηγείται ο Γιώργος Καπεντζώνης.
Ο Γιώργος Καπεντζώνης δεν ακολούθησε την πεπατημένη αλλά επέλεξε να ακολουθήσει ένα ανηφορικό δρόμο που δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Είναι πράγματι μια δύσκολη προσπάθεια αλλά συνάμα ελπιδοφόρα, που στηρίζεται στη συλλογικότητα, στη διαφάνεια, στην εντιμότητα καθώς και στη βαθειά και ανιδιοτελή αγάπη για τον τόπο με μοναδικό στόχο να δοθεί διέξοδος στα σημερινά προβλήματα και να διασφαλιστεί η παραγωγική, κοινωνική, πολιτιστική συνοχή και ανάπτυξη.
Μετά από μεγάλο προβληματισμό και ώριμη σκέψη απεφάσισα να συμπορευτώ με τον Γιώργο Καπεντζώνη σε αυτή τη δύσκολη διαδρομή. Κίνητρο για αυτή μου την απόφαση υπήρξε, πρώτον, η διαβεβαίωση του Γιώργου Καπεντζώνη ότι είναι θιασώτης και εκφραστής της συλλογικής δουλειάς μέσα σε ένα περιβάλλον, που η προσπάθεια του καθενός θα λειτουργεί σωρευτικά και όχι ανταγωνιστικά και δεύτερον, η διαπίστωση ότι διαθέτει μια νέα αντίληψη αυτοδιοικητικής διακυβέρνησης, μια νέα νοοτροπία διοίκησης.
Δηλώνω δε ότι μέχρι τέλους της τρέχουσας θητείας θα είμαι αρωγός της παράταξης με την οποία εκλέχτηκα σε κάθε ενέργεια που κινείται στην θετική κατεύθυνση και δεν θα επιτρέψω να διαταραχθούν στο παραμικρό οι υπάρχουσες ισορροπίες.
Με την ευκαιρία αυτή θέλω δε να εκφράσω, από τα βάθη της καρδιά μου, τις άπειρες ευχαριστίες μου προς τους συμπολίτες μου, που μου έδωσαν την τιμητική θέση του Δημοτικού Συμβούλου και τους ζητώ συγνώμη γιατί μέσα σε ένα ασφυκτικά δυσλειτουργικό περιβάλλον δεν κατάφερα να προσφέρω αυτά που εγώ θα ήθελα, τους καλώ δε και πάλι να δώσουμε καινούργιους αγώνες για τον τόπο μας, οι οποίοι αυτή τη φορά είμαι βέβαιος ότι θα μας δικαιώσουν όλους. Και πάλι τους ευχαριστώ.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου